Services

After Sales

Ofte kræver vores kunder justeringer og rettelser i eksisterende proces- og automationsløsninger. Derfor bliver eftersalg mere og mere vigtigt og vokser for os i de senere år.



Vores after-sales ydelser omfatter:
  • Udvidelser og tilretninger af eksisterende løsninger
  • Uddannelse af teknisk og operativt personale
  • Rådgivning
  • Reservedele
  • Service besøg

    Service

    Forebyggende vedligeholdelsesbesøg af vores teknikere samt nem adgang til reservedele er med til at give din drift sikkerhed og komfort. Skulle uheldet være ude, og et akut besøg er nødvendigt, er vi klar til at rykke med kort varsel.

    Vores servicekoncept tilbyder:
  • Vedligeholdelsesbesøg
  • Nem adgang til reservedele
  • Akutte on-site tekniske besøg
  • installation


  • Vores 24/7/365 tekniske support er vi klar til at hjælpe når som helst.

    Support og Hotline

    Din drift er din virksomhed, og vi er meget opmærksomme på, hvad nedetid og forstyrrelser betyder for dig. Med vores 24/7/365 tekniske, er vi klar til at hjælpe til enhver tid.



    Vores servicekoncept tilbyder:
  • 24/7/365 hotline-support
  • Telefonisk support
  • Online support



  • Vores services

    Forebyggende vedligeholdelsesbesøg af vores teknikere samt nem adgang til reservedele er med til at give din drift sikkerhed og komfort.
    Skulle uheldet være ude, og et akut besøg er nødvendigt, er vi klar til at rykke med kort varsel

    24/7/365 Hotline support
    Let adgang til reservedele
    Haste servicebesøg
    Kursus teknisk personale

    .

    Dataware House solution
    Installation